Сайт Подус Ганни Миколаївни
практичного психолога КЗ "Великобурлуцький ліцей"


Головна | Реєстрація | Вхід
Четвер, 25.04.2024, 06:31
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Нормативно-правова документація психолога [30]
Поради молодому спеціалісту [22]
Статті [24]
Буклети в роботі психолога [9]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 57
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання
Головна » Файли » Молодому психологу » Поради молодому спеціалісту

Тиждень толерантності
30.10.2020, 13:25

КОЖНА КАРТИНКА РОЗКАЖЕ ІСТОРІЮ
Інколи ми бачимо щось, що виглядає дуже просто. Але, якщо подивитись з іншого кута, то можна побачити щось відмінне…
Проблема, що розглядатиметься
• Наші сприйняття є упередженими та залежать від попереднього досвіду, очікувань, культури, тощо.
• Рішення часто приймаються на основі обмеженої інформації.
Цілі
• Показати, як наші уявлення/картинки про інших людей впливають на нашу інтерпретацію їх поведінки.
• Підняти рівень нашого усвідомлення про те, як ми заповнюємо інформаційні пробіли та пробіли у наших знаннях.
• Підняти рівень нашого усвідомлення про вплив наших уявлень на нас особисто.
Час 30 хвилин
Розмір групи Будь-який
Підготовка
1. Оберіть картинку, яка може тематично відноситись до теми дискусії.
2. Розріжте картинку на дві частини, таким чином щоб кожна частина "розказувала історію", а після складання картинки виходила б нова "історія".
3. Роздайте першу половинку картинки всім учасникам та попросіть протягом п’яти хвилин написати "історію", яку учасники побачили на картинці.
4. Після цього попросіть учасників поділитись своїми історіями.
5. Тепер роздайте учасникам другу половинку картинки і скажіть, що тепер вони зможуть змінити свої враження від того, що вони бачать.
Обговорення та оцінка
Обговорення має аналізувати шляхи, як ми організовуємо та обробляємо інформацію.
Наступні питання допоможуть:
• Про що, Ви думали, була перша картинка?
• Ким для Вас була людина на картинці?
• Що вона робила?
• Чому Ви собі уявляли окремі речі (скоріше за інші?)
• Чи мала ця картинка відмінні значення для окремих учасників?
• Чи змінилось Ваше ставлення, коли Ви побачили другу частину картинки?
• В реальному житті дуже часто, коли щось стається, або ми про щось почули, але не все, а лише отримали маленьку частину "картинки", ми все одно намагаємось надати сенс тому, що ми почули або побачили.
• Що відбувається далі, коли ми подивимось на більш широкий контекст та отримуємо нову інформацію?
• Чи змінюєте Ви свою точку зору? Або намагаєтесь відстоювати свою першу/оригінальну точку зору?
• Чому, на Вашу думку, важко бути чесними до самих себе та змінювати свою думку?

Посібник розроблено в рамках проекту „Молодь за взаєморозуміння та повагу до етнічної різноманітності”, що реалізується Донецьким молодіжним дебатним центром за підтримки Фонду сприяння демократії Посольства США в Україні

Категорія: Поради молодому спеціалісту | Додав: annapodus | Теги: Толерантність
Переглядів: 207 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2024 | uCoz