Сайт Подус Ганни Миколаївни
практичного психолога КЗ "Великобурлуцький ліцей"


Головна | Реєстрація | Вхід
Вівторок, 23.04.2024, 17:38
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Нормативно-правова документація психолога [30]
Поради молодому спеціалісту [22]
Статті [24]
Буклети в роботі психолога [9]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 57
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання
Головна » Файли » Молодому психологу » Поради молодому спеціалісту

Тиждень толерантності
30.10.2020, 13:48

ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПОТЯГ
Ми не расисти, а все ж таки…
Ця вправа розглядає упередження, використовуючи повсякденну ситуацію: подорож разом з іншими людьми в купе потягу.
Проблема, що піднімається
Упередження та ліміти толерантності.
Уявлення та стереотипи про різні меншини.
Цілі
Кинути виклик стереотипам та упередженням, які мають учасники про інших людей та меншини.
Розглянути як сприймають учасники представників різних меншин.
Підвищити рівень власного усвідомлення про власні ліміти толерантності.
Обговорити різні цінності та стереотипи учасників.
Час 90 хвилин – 2 години.
Розмір групи Мінімум 5 - максимум 40 учасників.
Підготовка
Копії інструкцій, по одній для кожного учасника.
Олівець або ручка для кожного з учасників.
Інструкції
1. Роздайте інструкції учасникам.
2. Коротко опишіть сценарій та попросіть учасників прочитати опис людей, які подорожуватимуть у потязі.
3. Тепер попросіть кожного з учасників індивідуально вибрати 3 особи, з якими б вони хотіли подорожувати найбільше, та три людини, з якими б вони хотіли подорожувати найменше.
4. Після того, коли всі зробили свій вибір, запропонуйте учасникам об’єднатись в групи - від чотирьох до п’яти осіб - та попросіть їх:
• Поділитись своїми особистими виборами та причинами, чому вони зробили саме такий вибір.
• Порівняти їхні вибори та причини, знайти відмінності та спільності.
• Зробити спільний список людей (відмічаючи плюсами людей, з ким би вони хотіли їхати, та мінусами – тих, з ким не хотіли б).
5. В спільному колі попросіть кожну групу презентувати свої висновки, включаючи причини свого вибору. Учасники також мають пояснити, в яких "випадках" було найбільше непогоджень в групі.
Обговорення та оцінка
Дискусія базуватиметься на результатах роботи груп. Порівняння результатів роботи різних груп є гарним початком дискусії. Можна продовжувати, ставлячи питання:
• Наскільки реалістичною є представлена ситуація?
• Чи хтось з учасників колись на власному досвіді стикався з такою ситуацією?
• Які фактори були основними, коли Ви робили свій вибір?
• Якщо групам не вдалося домовитись, чому це сталось?
• Що було найважчим в цій вправі?
• Які фактори заважали Вам досягти згоди?
• Які стереотипи пробуджує список пасажирів?
• Чи містяться ці стереотипи в описі вправи, чи вони походять з нашої уяви?
• Звідки ми взяли наші уявлення?
• Як би Ви почувались в ситуації, коли ніхто не хотів би їхати з Вами в купе?
Сценарій
Ви сідаєте в потяг "Східний експрес" для здійснення подорожі з Лісабона до Москви. Подорож триватиме 7 днів. Ви маєте білет в купейному вагоні, і будете їхати з трьома іншими пасажирами. З ким би з наведених нижче пасажирів ви б хотіли подорожувати?
Повія;
Афроамериканець;
Неформал (скінхед);
Актор з гітарою;
Депутат;
Спортсмен
Циганка;
Мусульманин – фундаменталіст;
Єврей ;
Чеченський біженець;
Нелегальний заробітчанин;
П’яний пасажир;
ВІЛ-інфікований;
Наркоман;
Селянин;
Вагітна жінка;
Людина з місць позбавлення волі;
Людина на інвалідному візку;
Гомосексуаліст;
Данірієць
 

Категорія: Поради молодому спеціалісту | Додав: annapodus | Теги: Толерантність
Переглядів: 186 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2024 | uCoz