Сайт Подус Ганни Миколаївни
практичного психолога КЗ "Великобурлуцький ліцей"


Головна | Реєстрація | Вхід
Неділя, 28.04.2024, 22:54
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Семінари [28]
Тренінги [17]
Психодіагностика вчителів [7]
Рекомендації, поради психолога [18]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 57
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання
Головна » Файли » На допомогу вчителю » Психодіагностика вчителів

Опитувальник для вчителів
02.05.2016, 19:59

Інструкція: Дайте, будь ласка, відверті відповіді на шість простих запитань. На кожне запитання виберіть один варіант відповіді, який, на Вашу думку, є найбільш точним.

1. Чиї інтереси і цінності ставляться на перше місце в моєму колективі?

а) особистості кожного члена колективу;

б) громадськості (колективу).

2. Хто до кого пристосовується в процесі взаємодії?

а) адміністрація до колективу; б) колектив до адміністрації.

3. Яка форма впливу адміністрації на колектив переважно здійснюється?

а) індивідуальна; б) колективна (групова).

4. Чи практикуються в колективі покарання?

а) мабуть, так; б) швидше, ні.

5. Чи стимулюється прояв учителем будь-якої ініціативи?

а) як правило, так; б) мабуть, не завжди.

6. Чи завжди знаходять будь-який позитивний відгук ті чи інші творчі прояви учителя?

а) швидше, так; б) мабуть, ні.

Обробка результатів: Підраховується, скільки вчителів вибрали кожен із варіантів відповідей. Наприклад, 1а – 12 вчителів, 2б – 17 вчителів, 3а – 25 вчителів і т.і. На основі відповідей будується векторна модель освітнього середовища школи в системі координат, яка складається з двох осей: вісь «свобода – залежність» і вісь «активність – пасивність». 

Категорія: Психодіагностика вчителів | Додав: annapodus
Переглядів: 602 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2024 | uCoz