Сайт Подус Ганни Миколаївни
практичного психолога КЗ "Великобурлуцький ліцей"


Головна | Реєстрація | Вхід
Понеділок, 06.05.2024, 07:42
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Семінари [28]
Тренінги [17]
Психодіагностика вчителів [7]
Рекомендації, поради психолога [18]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 57
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання
Головна » Файли » На допомогу вчителю » Рекомендації, поради психолога

Рекомендації психолога вчителям
03.05.2016, 16:02

Правило 1.

Навчіться акцентувати увагу на вчинках (поведінці), а не на особистості учня.

Правило 2.

Зробіть щось із своїми негативними емоціями, контролюйте їх.

Правило 3. 

Не посилюйте напруження ситуації:
не підвищуйте голос;
не вимовляйте фразу на кшталт «Учитель поки що я»;
не використовуйте такі пози та жести, які «тиснуть»;
не використовуйте принизливих, образливих слів;
не дійте, як начальник;
не читайте моралі;
не робіть узагальнення на зразок «Ви всі однакові»;
не присікуйтесь;
не дражніть учнів;
не порівнюйте одного учня з іншим.

Правило 4. Обговоріть вчинок згодом.

Правило 5. Дозвольте учневі зберегти «обличчя».

Правило 6. Демонструйте моделі неагресивної поведінки.

Правило 7. Відкладіть на потім дисциплінарні заходи.

Правило 8. Використайте в момент конфронтації одну з миротворчих акцій.

Виховання учнів відкладіть на той час, коли ви будете цілком спокійні.

Я хочу вас навчити ... Це не просте завдання, але я вірю, що кожен з вас опанує цей
(... спосіб) і ви успішно справитесь з цим завданням. (до учня)
Я ( знаю, відчуваю, бачу, вірю), що ти справишся з цим завданням і в тебе все вийде, зосередься і постарайся..
Я вірю, що ти знайдеш в собі сили виконати це завдання.

Техніка схвалення (до класу)
Я така задоволена, що ми всі сьогодні так дружно і злагоджено попрацювали
Мені приємно про це сказати, що сьогоднішню тему ви так уважно слухали і тому так добре засвоїли. (до учня)
Як добре, що ти повірив у свої сили і виконав це завдання.
Як чудово, що ти не зупинився перед труднощами, а подолав їх.

Техніка спонукання (до класу)
А зараз зосередьтеся, заспокойтеся і постарайтеся вловити основну думку. (до учня)
Зосередься, подумай і зверни увагу на ось цей пункт.

Комбінація технік надихання-схвалення.
Надихнути і схвалити як уже успішно зроблену справу. (до класу і до окремого учня)
Я (вірю, знаю, відчуваю), що ми зробимо цю аплікацію і всі попрацюємо дружно і злагоджено, кожен добре постарається.

Комбінація технік надихання спонукання
Я( відчуваю, знаю, вірю), що цю задачу зрозуміють всі, тільки зосередьтеся, уважно послухайте і ви всі зрозумієте.

Комбінація технік спонукання-схвалення (до класу і до окремого учня)
Зосередьтеся, подумайте і ви дасте відповідь на запитання, яке я зараз поставлю. 
Я впевнена, що ви добре попрацюєте, дасте чудові відповіді.

З сайту Методична скарбниця вчителів міста Нікополя 

http://www.vchiteli.dp.ua/

Категорія: Рекомендації, поради психолога | Додав: annapodus
Переглядів: 423 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2024 | uCoz