Сайт Подус Ганни Миколаївни
практичного психолога КЗ "Великобурлуцький ліцей"


Головна | Реєстрація | Вхід
Понеділок, 06.05.2024, 10:21
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Семінари [28]
Тренінги [17]
Психодіагностика вчителів [7]
Рекомендації, поради психолога [18]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 57
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання
Головна » Файли » На допомогу вчителю » Рекомендації, поради психолога

Робота педагога з кривдником (агресором)
25.06.2020, 16:42

РОБОТА ПЕДАГОГА(-ИНІ) З КРИВДНИКАМИ

Під час роботи з кривдником(-цею) педагогам необхідно акцентувати увагу не на визначенні винного та покаранні за скоєне, а на виявленні причин такого вчинку та можливих варіантах виправлення ситуації.

Необхідно зрозуміти:

  • дитина так себе поводить? Які причини стоять за такою поведінкою?
  • треба зробити дитині, щоб вона змінила поведінку? Які заходи необхідно для цього вжити?
  • можна зробити для відновлення поваги? (Дитина повинна самостійно продумати одну чи дві ідеї та запропонувати їх як вчителю, так і дитині, яка постраждала. Дитина, яка постраждала від насильства, має погодити пропозицію).

Приклад послідовності розмови педагога(-ині) з дитиною, яка порушила правила/ поводить себе агресивно/є кривдником(-цею):

  1. У нашій школі ми ставимось нетерпимо ... (назвати прояви небажаної поведінки та які порушені правила).
  2. Які цінності нашої школи (дітей, педагогів, персоналу)? (Наприклад, ми всі маємо право бути в безпеці).
  3. Чому ти так поводився(-лась)? Які причини стоять за такою поведінкою?
  4. Що ти насправді хотів(-ла) (думаєте, бажаєте, відчуваєте) чи яка була твоя мета?
  5. Як ти вважаєш, це хороший спосіб досягти цього?
  6. Як міг/могла би ти діяти інакше?
  7. Як ти пропонуєш виправити цю ситуацію?
  8. Якщо дитина не готова до розмови відразу після вчинку, не вимагайте від неї цього.

Педагог(-иня), який(-а) проводить бесіду, має:

  • Бути спокійним і врівноваженим.
  • Говорити не про особистість учня/учениці (що він/вона є поганими, неслухняними тощо), а говорити саме про поведінку дитини, перелічувати небажані прояви поведінки.
  • Запропонувати дитині підтримку та допомогу у вирішенні даної ситуації.

 

Категорія: Рекомендації, поради психолога | Додав: annapodus | Теги: робота педагога з кривдником
Переглядів: 249 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2024 | uCoz