Вправа 1. "ДЕРЕВО"
Вчителів ділять на 2 групи: "АГРЕСОР" та "ЖЕРТВА". Участникам роздають по ватману, маркери. Кожній групі необхідно намалювати на ватмані символічне дерево і написати на ньому:
•1. Корені – Чому діти становляться агресорами (жертвами)?
•2. Стовбур – Як проявляє свою поведінку в школі агресор (жертва)?
•3. Крона – Які наслідки для особистості в майбутньому, що вона була в школі агресором (жертвою)?
•4. Плоди - Які наслідки для суспільства в майбутньому, що дитина була в школі агресором (жертвою)?
Вправа 2. "Міфи і факти про булінг"
Учасникам тренінгу пропонується 6 тверджень про булінг. На кольорових стікерах вони повинні погодитись або заперечити ствердження та обгрунтувати свою відповідь.
1. Несиситематичні заходи в школі можуть вирішити проблему булінгу.
2. Для того, щоб займатися проблемами дітей-агресорів необхідно залучати батьків.
3. насильство в школах набрало такого розмаху в останні роки.
4. Булінг можливий тільки в класі у недосвідченого вчителя.
5. З психологічним тиском дитина може впоратися і сама, але якщо є фізичне насильство, варто втрутитися.
6. В ситуації булінгу головне, щоб учень навчився сам дати відсіч агресору.
|