Сайт Подус Ганни Миколаївни
практичного психолога КЗ "Великобурлуцький ліцей"


Головна | Реєстрація | Вхід
Понеділок, 29.04.2024, 12:20
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Початкова школа [14]
Середня школа [9]
Старша школа [13]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 57
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання
Головна » Статті » Години психолога » Початкова школа

Заняття 11
Автор: Лавровська Світлана Миколаївна, методист районного методичного кабінету відділу освіти Фастівської РДА

Мета: розвивати навички соціальної взаємодії, самоконтролю і довільної діяльності дітей.

Вікова категорія: учні 2-х класів.

Хід заняття

1. Вправа «Привіт, я радий тебе бачити…»

Мета: розвиток уважності дітей один до одного, створення позитивної атмосфери в групі.

Хід проведення. Діти звертаються один до одного, закінчуючи речення: «Привіт, я радий тебе бачити…». Необхідно сказати щось гарне, приємне, але обов’язково від щирого серця, відверто.

2. Бесіда «Чи потрібно бути ввічливим?»

Мета:обговорення із дітьми правил виявлення ввічливості в типовій життєвій ситуації.

Хід проведення

Психологдемонструє дітям малюнок і проводить обговорення його сюжету:

−    Чому засмучені бабусі?

−    Якими словами можна описати поведінку хлопчика?

−    Чи можна стверджувати, що хлопчик назавжди залишиться неввічливим?

−    Які слова допоможуть йому змінитися?

3. Хвилинка психогімнастики

Мета: розвиток дрібної моторики рук, координації і ритмічності рухів.

Хід проведення

Психолог зачитує дітям вірш, вони виконують рухи, про які йдеться у вірші.

Мої пальчики розкажуть,

Все уміють, все покажуть,

П’ять їх на моїй руці.

Все вони робити можуть

І в усьому допоможуть.

Труть білизну, м’яч кидають,

І на дудці добре грають,

І підлогу підмітають.

Всіх голублять, всіх щипають.

Все рахують і фарбують.

4. Гра «На містку»

Мета: розвиток уміння оцінювати ситуацію та взаємодіяти один з одним.

Хід проведення. Дорослий пропонує дітям пройти містком через прірву. Для цього на підлозі або на землі накресліть місток – смужку 30-40 см. «Містком» мають іти назустріч одна одній дві дитини, інакше він перевернеться. Також важливо не переступати через межу містка, інакше гравець «тоне» і вибуває з гри. Разом із ним вибуває й другий гравець (коли він залишився один, місток перевернувся). Поки дві дитини йдуть «містком», інші за них активно вболівають.

5. Розучування та інсценування вірша І. В. Мірошниченко

Мета: розвиток довільності та концентрації уваги, пам’яті, навичок навчальної діяльності.

Хід проведення. Психолог читає «ввічливі» загадки, діти їх відгадують.

1. Філя – це цуцик, гуляв вздовж дороги,

Зненацька зустрів він старого бульдога.

Я прошу вас, діти, скоріш відгадати,

Хто перший повинен: «Здоров був», сказати? (цуценятко Філя, адже воно молодше, а молодші першими вітають старших)

2. Ось іде болонка Жулька –

Молодиця й вередулька,

А назустріч – кавалер,

Симпатичний скотчтер’єр.

Тож мерщій мені назвіть,

Скаже перший хто: «Привіт!»? (Скотчтер’єр, адже він чоловік, а чоловік першим вітається зі знайомими панночками)

6. Етюд «Шалтай-Болтай»

Мета: навчання методам саморегуляції, зняття втоми.

Хід проведення. Діти виконують рухи відповідно до тексту:

Шалтай-Болтай (довільні рухи руками)

Висів на стіні (тулуб зігнути, голову опустити),

Шалтай-Болтай звалився уві сні (присідають).

7. Хвилинка образотворчої діяльності «Малюємо себе»

Мета: розвивати спостережливість, вміння аналізувати, співставляти та узагальнювати.

Хід проведення. Психолог пропонує дітям кольоровими олівцями намалювати себе зараз і в минулому. Потім проводить обговорення малюнків, чим вони відрізняються.

Підведення підсумків заняття

 

 

Категорія: Початкова школа | Додав: annapodus (30.03.2016)
Переглядів: 424 | Теги: Взаємодія, Самоконтроль | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2024 | uCoz