Сайт Подус Ганни Миколаївни
практичного психолога КЗ "Великобурлуцький ліцей"


Головна | Реєстрація | Вхід
Понеділок, 29.04.2024, 11:00
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Початкова школа [14]
Середня школа [9]
Старша школа [13]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 57
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання
Головна » Статті » Години психолога » Початкова школа

заняття 12
Автор: Качуровська Олена Едуардівна, практичний психолог БНВО "Перша Білоцерківська гімназія - школа І ступеня" м. Білої Церкви

Мета: розвиток позитивних емоцій, згуртованості колективу, стійкості уваги.

Вікова категорія: учні 1 класу

Хід заняття

1. Вправа «Усмішка». Учні сидять за партами, повертаються та посміхаються один  одному.

2. Вправа «Заборонене число». Психолог обирає число, яке буде «заборонене», та дає вказівку дітям плескати в долоні тоді, коли вони його почують. Наприклад: «2». 1, 3, 2, 7, 4, 9, 10, 2, 13, 17, 20, 2, 100, 25, 16, 29, 15, 14, 18, 2, ...

3. Обговорення «Мій розпорядок дня»

Сьогодні ми з вами поговоримо про те, як навчаючись у школі не перевтомлюватися, встигати все робити і відпочивати, і виконувати домашнє завдання і допомагати батькам, гуртки відвідувати.

Запитання:

–                       Що визнаєте про розпорядок дня?

–                       Навіщо він потрібен?

–                       Як потрібно його розписати на папері?

З учнями необхідно обговорити, як можна разом із батьками розписати цей розпорядок дня та намагатися його дотримуватися. Коли ми дотримуємося складеного розпорядку дня, ми вчимося планувати свій час. До того ж наш організм поступово звикає до такого ритму і нам уже не так важко і вранці вставати, і протягом дня виконувати різну роботу, також з’являється час на відпочинок та дозвілля.

4. Вправа «Танці звірят». Діти стають у коло і їм пропонується потанцювати під веселу музику як веселі зайчата, сумний ведмедик, хитра лисиця, скривджений вовк, замріяні метелики.

Обговорення

–                       Вам сподобалося танцювати?

–                       Ким найбільше сподобалося танцювати?

–                        

5. Когнітивна вправа-релакс «Чашка доброти»

Інструкція: «Сядьте зручно, розслабтеся, закрийте очі та опустіть голову. Руки вільно покладіть на коліна. Ноги дещо розведіть. Уявіть свою улюблену чашку. Уявно наповніть її своєю добротою по вінця. Повна чашка вашої доброти! Уявіть поряд чашку вашої мами, відлийте трохи доброти з вашої чашки у мамину. Поділіться своєю добротою з татковою чашкою. А тепер відлийте трішки доброти в чашки братика чи сестрички, бабусі, дідуся. Подивіться у свою чашку, вона стала пустою? Добавте в неї своєї доброти та поділіться нею з другом та однокласниками, вчителькою. Ви можете ділитися своєю добротою з ким захочете, але чашка ваша завжди буде наповненою. А зараз відкрийте очі. Спокійно та впевнено скажіть: «Це я! У мене є така чашка доброти!».

6. Вправа «Згуртування». Станьте в коло, візьміться за руки, посміхніться один одному і голосно скажіть: «Ми».

Обговорення

–                       Чи сподобалося заняття?

–                       Що сподобалося найбільше?

–                       Що дізналися нового?

–                       У чому були труднощі?

–                        

7. Прощання. Вправа «Усмішка».

Учні повертаються та посміхаються один  одному, можна ще потиснути руки.

Категорія: Початкова школа | Додав: annapodus (30.03.2016)
Переглядів: 500 | Теги: організованість | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2024 | uCoz