Сайт Подус Ганни Миколаївни
практичного психолога КЗ "Великобурлуцький ліцей"


Головна | Реєстрація | Вхід
П`ятниця, 17.05.2024, 07:42
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Початкова школа [14]
Середня школа [9]
Старша школа [13]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 57
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання
Головна » Статті » Години психолога » Старша школа

Тренінг 2

До уваги тренера. Оскільки ведучий повинен володіти більшим об’ємом інформації, ніж учасники тренінгу. Інформаційне повідомлення тренера: всім відомо, щоб мати гарне здоров’я, мало ним володіти, - важливо вміти його зберегти. У світі існує багато факторів, які можуть зашкодити життю і здоров’ю людини. До розряду найбільш небезпечних належить ВІЛ-інфекція /СНІД. За точними оцінками, Україна має найвищий серед країн Європи та СНД показник поширеності ВІЛ серед дорослого населення. Міжнародною командою, створеною у 2001 році, було зроблено прогноз щодо ситуації з ВІЛ/СНІД в Україні у двох варіантах: оптимістичному та песимістичному. За 136 оптимістичним сценарієм кількість ВІЛ-інфікованих у 2010 році буде перевищувати півмільйона людей (582000 осіб). За песимістичним сценарієм 1,4 мільйона осіб. За обох сценаріїв найбільша кількість випадків СНІДу припадає на вікову групу 25-29 років.

Вправа 1. „Асоціація з ВІЛ/СНІД”. Ведучий використовує метод мозкового штурму. Учасникам пропонується на аркушах паперу записати асоціації, які у них виникають при згадуванні про ВІЛ/СНІД. Написане зачитується у колі і прикріплюється на великому аркуші з метафоричним зображенням вірусу, яке легко виготовити самостійно. Далі тренер пропонує визначити поняття, які будуть використовуватися. Він запитує групу: «Як розшифровується скорочення ВІЛ і СНІД?» і занотовує за групою на дошці: «ВІЛ:» «В» - вірус; «І» - імунодефіциту; «Л» - людини. «СНІД»: «С» - синдром; «Н» - набутого; «І» - імунного; «Д» - дефіциту. Після того, як усі букви розшифровані і записані на дошці, тренер послідовно пояснює, що означають поняття «вірус» (збудник захворювань), «імунодефіциту» (відсутність захисної реакції системи організму, яка має забезпечувати захист від мікроорганізмів, що спричиняють хвороби), «синдром» (ряд ознак (симптомів), які вказують на наявність певної хвороби чи стану), «набутого» (такого, з’явився протягом життя, а не від народження), «імунного» (стосується імунної системи, яка забезпечує захист людини від мікроорганізмів, що спричиняють хвороби), «дефіциту» (брак чогось, у 137 даному випадку – захисної реакції імунної системи людини на наявність в організмі шкідливих вірусів і мікробів). ВІЛ – це вірус імунодефіциту людини, який розвивається та розмножується в організмі людини і призводить до повної втрати захисних сил організму та розвитку СНІД. СНІД є кінцевою стадією захворювання людини, викликаного ВІЛ- інфекцією.

Вправа 2. «Перевір себе». Учасникам роздається анкета: Вірус імонудефіціту людини (ВІЛ) передається через: Відповіді Так Ні

 1 Рукостискання

 2 Спільне з ВІЛ-інфікованим користування верхнім одягом

3 Обійми

4 Спільне користування фонтанчиком для питної води

5 Спільне користування голками та шприцами для ін’єкцій

 6 Чхання та кашель

7 Плавання в басейні

8 Рушники, мило, мочалку

9 Статеві зносини без використання презервативу

10 Домашніх тварин

11 Посуд, їжу

12 Туалети (унітази)

13 Статеві зносини з використанням презервативом

 14 Спільне користування голками для проколювання вух

 15 Монети та паперові гроші

16 Постільну та натільну білизну

17 Переливання крові

18 Дверні ручки та спортивні знаряддя

19 Поцілунки

20 Комарів та інших комах

21 Годування немовляти груддю ВІЛ-інфікованою матір’ю

22 Народження від ВІЛ-інфікованої матері

Завдання: заповнити анкету поставивши знак (+) або (-). Після цього ведучий зачитує правильні варіанти відповідей, з якими звіряються учасники. Якщо виникають запитання, ведучий відповідає сам або запрошує до обговорення інших членів групи „Хто думає інакше? Чому?”.

Вправа 3. „Навчаючи - вчимося” Група об’єднується у три підгрупи. 1. Тренер. Кожна підгрупа зараз отримає картку з певною інформацією (див. Додаток 1.3). Ваше завдання: за 10 хвилин прочитати та обговорити інформацію вашої картки з тим, щоб потім можна було передати цю інформацію іншим підгрупам. 2. Через визначений час два учасники з кожної підгрупи переходять за годинниковою стрілкою у сусідні підгрупи. Завдання: „гості” повинні якісно і в повному обсязі „донести” інформацію іншим членам групи та отримати нову інформацію від них. 3. „Гості” повертаються „додому”, де діляться інформацією з членами своєї „домашньої” групи про нову інформацію, яку отримали. 4. Два учасники (інші) з кожної “домашньої” групи переходять проти годинникової стрілки у сусідні підгрупи. Завдання: “гості” повинні якісно і в повному обсязі “донести” свою інформацію членам нових груп та сприйняти нову інформацію від них. 5. “Гості” повертаються “додому”, де діляться інформацією з членами своєї "домашньої” групи про нову інформацію, яку отримали.

Вправа 4. “Інформаційний плакат” Тренер користується методом “Вузлики на пам'ять”. Учасники залишаються у тих же підгрупах. Завдання: на аркуші паперу (формату А1) відтворити найважливішу інформацію, яку вони одержали у попередній вправі. Необхідні матеріали: маркери, фарби, клей, ножиці, вирізки з газет, журналів. По закінченні учасники презентують напрацювання всій групі. Підведення підсумків заняття: Що на занятті було для вас цікавим? Що не сподобалось? Що нового дізнались на занятті? Які будуть побажання на наступний раз?

Категорія: Старша школа | Додав: annapodus (30.03.2016)
Переглядів: 365 | Теги: ВІЛ, СНІД | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2024 | uCoz