Сайт Подус Ганни Миколаївни
практичного психолога КЗ "Великобурлуцький ліцей"


Головна | Реєстрація | Вхід
Четвер, 02.05.2024, 23:10
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Початкова школа [12]
Середня школа [5]
Старша школа [11]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 57
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання
Головна » Статті » Психодіагностика » Старша школа

ДДО

Методика призначена для відбору на різні типи професій відповідно до класифікації типів професій Е. А. Клімова. Можна використовувати при профорієнтації підлітків і дорослих.

Зміст методики: випробовуваний повинен у кожній з 20 пар запропонованих видів діяльності вибрати тільки один і у відповідній клітинці листа відповідей поставити знак «+».

Інстркція: «припустимо, що після відповідного навчання Ви зможете виконати будь-як роботу. Але якби Вам довелося вибирати тільки з двох можливостей, що б Ви вибрали?»



Текст опитувальника


1а. Доглядати тварин


1б. Обслуговувати автомобілі та механізми (слідкувати. Регулювати)


2а. Допомагати хворим


2б. Складати таблиці, схеми, програми для обчислювальних машин


3а. Слідкувати за якістю книжкових ілюстрацій, плакатів, художніх листівок


3б. Слідкувати за станом і розвитком рослин


4а. обробляти матеріали (дерево, тканину, метал, пластмасу)


4б. Доставляти товари до споживача, рекламувати, продавати


5а. Обговорювати науково – популярні книги


5б. Обговорювати художні книги (або п’єси, концерти)


6а. Вирощувати молодняк (тварин певної породи)


6б. Тренувати друзів або молодших у виконанні якої – небудь дії (трудової, навчальної, спортивної)


7а. Копіювати малюнки, зображення або налагоджувати музичні інструменти


7б. Керувати яким – небудь грузовим засобом


8а. Повідомляти, пояснювати людям потрібну їм інформацію (довідкове бюро, екскурсія)


8б. Оформляти виставки, вітрини (або брати участь у підготовці п’єс, концертів)


9а. Ремонтувати речі, вироби (одяг, техніку), будівлі


9б. Шукати і виправляти помилки в текстах, таблицях, малюнках


10а. Лікувати тварин


10б. Виконувати обчислення, розрахунки


11а. Виводити нові сорти рослин


11б. Конструювати, проектувати нові види промислових виробів (машини, одяг, будинки,)


12а. з’ясовувати суперечки, непорозуміння між людьми, переконувати, пояснювати, карати, заохочувати


12б. Розбиратися в кресленнях, схемах, таблицях (провіряти, уточнювати, приводити до порядку)


13а. Спостерігати, вивчати роботу гуртків, художньої самодіяльності


13б. Спостерігати, вивчати життя мікробів


14а. Обслуговувати, налагоджувати медичні інструменти і апарати


14б. Надавати людям медичну допомогу при пораненнях, опіках


15а. Художньо змальовувати, відображати події (за якими спостерігаємо і які уявляємо)


15б. Складати точні звіти, описи про явища, дійства, об’єкти за якими ведеться спостереження


16а. Робити лабораторні аналізи в лікарні


16б. Приймати, обстежувати хворих, говорити з ними, призначати лікування


17а. Фарбувати або розмальовувати стіни, приміщення, поверхню виробів


17б. Здійснювати монтаж або збір машин, приладів


18а. Організовувати культ походи однолітків або менших в театри, музеї, екскурсії, туристичні походи


18б. Грати на сцені, приймати участь в концерті


19а. Виготовляти за кресленнями деталі, вироби (механізми, одяг), будувати споруди


19б. Займатися кресленням, копіювати креслення, карти


20а. Боротися з хворобами рослин, шкідниками лісів, садів


20б. Працювати на клавішних механізмах (друкарські машинки, телетайп, набірна машинка)


 

 

 

 

 

 

 

 

ЛИСТОК ВІДПОВІДЕЙ

Листок відповідей зроблений так, щоб можна було підрахувати кількість знаків “+” в кожній із 5 колонок. Кожна із 5 колонок відповідає відповідному типу професій. Випробовуваному рекомендується вибрати той тип професії, який отримав максимальну кількість знаків “+”. Найменування типів професій по колонкам:


  1. “Людина - природа” – всі професії, пов’язані з рослинництвом, тваринництвом та лісовим господарством;

  2. “Людина - техніка” – всі технічні професії;

  3. “Людина - людина” – всі професії, пов’язані з обслуговуванням людей, спілкуванням;

  4. “Людина - знак” – всі професії, пов’язані з розрахунками, цифровими та буквеними знаками, в тому числі і музичні спеціальності;

  5. “Людина – художній образ” – всі творчі спеціальності.

Час, що відводиться на виконання методики не обмежується. Хоча, випробовуваного потрібно попередити про те, що над запитаннями не потрібно довго задумуватися.

Бланк відповідей


природа


техніка


людина


знакова система


Художній образ

 

 


 


 


 


 


 

10а

 

 

10б

 

11а

11б

12а

12б

13а

13б

14а

14б

15а

15б

16а

 

16б

 

17а

 

17б

18а

 

18б

 

19а

 

19б

 

20а

 

 

20б
 

 

 

 

Категорія: Старша школа | Додав: annapodus (06.04.2017)
Переглядів: 476 | Теги: профорієнтація | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2024 | uCoz