Сайт Подус Ганни Миколаївни
практичного психолога КЗ "Великобурлуцький ліцей"


Головна | Реєстрація | Вхід
Четвер, 02.05.2024, 21:31
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Початкова школа [12]
Середня школа [5]
Старша школа [11]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 57
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання
Головна » Статті » Психодіагностика » Старша школа

Вивчення професійних інтересів

Історична довідка. Вивчення інтересів, здібностей учнів може здійснюватися різними способами — від простого спостереження за успіхами в освоєнні навчальних дисциплін до використання різних анкет, опитувальників. Використання даної методики дозволяє попе­редньо проаналізувати інтереси, близькі до того або іншого виду діяльності (А. Е. Голомшток (1969), Е. А. Климов і співавт. (1969), О. П. Мешковська й співавт. (1984)).

Опитувальник містить 174 запитання, що відбивають спрямованість інтересів в 29 сфе­рах діяльності.

1. Біологія

16. Історія

2. Географія

17. Література

3. Геологія

18. Журналістика

4. Медицина

19. Суспільна діяльність

5. Легка й харчова промисловість

20. Педагогіка

6. Фізика

21. Право, юриспруденція

7. Хімія

22. Сфера обслуговування, торгівля

8. Техніка

23. Математика

9. Електро- і радіотехніка

24. Економіка

10. Металообробка

25. Іноземні мови

11. Деревообробка

26. Образотворче мистецтво

12. Будівництво

27. Сценічне мистецтво

13. Транспорт

28. Музика

14. Авіація, морська справа

29. Фізкультура і спорт

15. Військові спеціальності

 

Цілі та задачі: вивчення професійних інтересів та здібностей особистості.

Контингент, вікові категорії: учні середньої та старшої ланки (починаючи з 7-го класу). Дослідження можна проводити як індивідуально, так і з групою.

Строки проведення: профорієнтаційні дослідження зазвичай плануються на II півріччя, наприклад, березень-квітень. При індивідуальному обстеженні час заповнення аркуша від­повідей не обмежується, групі зазвичай потрібно академічну годину (разом з організаційни­ми моментами та інструктажем дослідження інтересів триває 40—45 хвилин).

Матеріали та обладнання. Для проведення дослідження необхідно мати надрукуваний перелік запитань і спеціальний бланк — аркуш відповідей до карти інтересів. Про­веденню дослідження передує ознайомлення з інструкцією, що зачитує або педагог, або самі учні.

Інструктаж. Інструкція досліджуваному: «Для визначення ваших провідних інтересів пропонуємо перелік запитань. Подумайте перед відповіддю на кожне запитання і постарай­теся дати якомога більш точну відповідь. Якщо ви переконалися не раз, що вам дуже подо­бається те, про що запитується в запитанні, то в аркуші відповідей у клітинці під тим самим номером поставте два плюси, якщо просто подобається — один плюс, якщо не знаєте, сум­ніваєтеся — нуль, якщо не подобається — один мінус, а якщо дуже не подобається — два мі­нуси. Відповідайте на запитання, не пропускаючи жодного з них».

 

БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ ДО МЕТОДИКИ А. Е. ГОЛОМШТОКА «КАРТА ІНТЕРЕСІВ»

N5 О О

 

Прізвище, ім'я_________________________________________________________

Вік_____________________________ Стать___ Дата обстеження_________ Клас_____

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

зо

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

53

54

55

56

57

58

59

60

61

62

63

64

65

66

67

68

69

70

71

72

73

74

75

76

77

78

79

80

81

82

83

84

85

86

87

88

89

90

91

92

93

94

95

96

97

98

99

100

101

102

103

104

105

106

107

108

109

110

111

112

113

114

115

116

117

118

119

120

121

122

123

124

125

126

127

128

129

130

131

132

133

134

135

136

137

138

139

140

141

142

143

144

145

146

147

148

149

150

151

152

153

154

155

156

157

158

159

160

161

162

163

164

165

166

167

168

169

170

171

172

173

174

 

Просумуйте відповіді за кожним стовпчиком: із загальної кількості«+» відрахуйте загальну кількість «—». Відповіді «0» не рахуються. Відповідну суму запишіть в останньому, порожньому рядку.

 

Протокол № 1 обстеження за тестом «Карта інтересів»

А. Е. Голомштока учнів_____________________ класу

Дата _____________________      

Обліковий склад  _____, обстежено _______, ут. ч. хлопчиків______, дівчаток __________.

 

 

,

 
 

 

№ з/п

Прізвища

Подобаються, цікаві

Нецікаві взагалі

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 

 

6

 

 

 

7

 

 

 

8

 

 

 

9

 

 

 

10

 

 

 

11

 

 

 

12

 

 

 

13

 

 

 

14

 

 

 

15

 

 

 

16

 

 

 

17

 

 

 

18

 

 

 

19

 

 

 

20

 

 

 

21

 

 

 

22

 

 

23

 

 

 

24

 

 

 

25

 

 

 

26

 

 

 

27

 

 

 

28

 

 

 

29

 

 

 

 

Протокол № 2

 

Спеціальності

Інтерес

Заперечення

Всього

Хлопчики

Дівчатка

Всього

Хлопчики

Дівчатка

1. Біологія

 

 

 

 

 

 

2. Географія

 

 

 

 

 

 

4. Медицина

 

 

 

 

 

 

5.Легка та харчова промисловість

 

 

 

 

 

 

6. Фізика

 

 

 

 

 

 

7. Хімія

 

 

 

 

 

 

8. Техніка

 

 

 

 

 

 

9. Електро- і радіотехніка

 

 

 

 

 

 

12. Будівництво

 

 

 

 

 

 

13. Транспорт

 

 

 

 

 

 

15. Військова справа

 

 

 

 

 

 

16. Історія

 

 

 

 

 

 

17. Література

 

 

 

 

 

 

18. Журналістика

 

 

 

 

 

 

19. Суспільна діяльність

 

 

 

 

 

 

20. Педагогіка

 

 

 

 

 

 

21. Право, юриспруденція

 

 

 

 

 

 

22.Торгівля, сфера обслуговування

 

 

 

 

 

 

23. Математика

 

 

 

 

 

 

24. Економіка

 

 

 

 

 

 

25. Іноземні мови

 

 

 

 

 

 

26. ОТМ

 

 

 

 

 

 

27. Сценічне мистецтво

 

 

 

 

 

 

28. Музика

 

 

 

 

 

 

29. Фізкультура і спорт

 

 

 

 

 

 

 

Аналітична довідка за методикою «Карта інтересів» А. Е. Голомштока

Учнів ____класу______школи

Дата дослідження ________________

Мета: методика покликана попередньо проаналізувати інтереси учнів старших класів, близькі до того чи іншого виду професійної діяльності. Дані, отримані за допомогою цієї ме­тодики, дозволяють виявити не тільки коло інтересів учня, але й ступінь їхнього вираження, що має особливе значення у формуванні мотивації вибору майбутньої професії.

Брали участь_________ осіб (за обліком______________ ), з них хлолчиків_______ , дівчаток____________.

Встановлено: серед найцікавіших областей виділяються:

 

Сфера діяльності

Загальне число виборів

    % опитаних

      Примітки

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 
 

Серед хлопців:

Подобаються, цікаві %

Нецікаві, %

1.

1.

2.

2.

3.

3.

4.

4.

5.

5.

 

Тільки хлопців цікавлять_________________________________________________________

______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

Не вибрали нічого із запропонованого______________________________________________

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

 

Серед дівчат:

Подобаються, цікаві, %

Нецікаві, %

1.

1.

2.

2.

3.

3.

4.

4.

5.

5.

 

Тільки дівчатам подобається______________________________________________________

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

Не вибрали нічого із запропонованого _____________________________________________

___________________________________________________________________

______________________________________________________________________

 Висновки та рекомендації:_____________________________________________________

__________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

                                                                Психолог______________________________________

 

Категорія: Старша школа | Додав: annapodus (06.04.2016)
Переглядів: 628 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2024 | uCoz