Сайт Подус Ганни Миколаївни
практичного психолога КЗ "Великобурлуцький ліцей"


Головна | Реєстрація | Вхід
Середа, 08.05.2024, 20:26
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Нормативно-правова документація психолога [30]
Поради молодому спеціалісту [22]
Статті [24]
Буклети в роботі психолога [9]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 57
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання
Головна » Файли » Молодому психологу » Поради молодому спеціалісту

Тиждень толерантності
30.10.2020, 13:08

АНТОН І АЛІ
Говорять, що творча робота має здійснюватись на самотності. Чи намагались Ви колись створити якусь історію з 10 людьми або більше? Ось і можливість спробувати! Проблема, яка піднімається Стереотипи
Мета Розглянути наші картинки/візії, які ми маємо про представників інших культур, соціальних
груп і т.д.
Підвищити усвідомлення про те, як ці картинки впливають на наші очікування від людей, які
належать до інших груп
Час 30 хвилин
Розмір групи 8-10 осіб
Примітка: більші групи можна поділити на підгрупи
Підготовка М’яч Папір та ручка для спостерігача Аркуш паперу формату А1 та маркери
Інструкції:
1. Попросіть учасників сісти в коло
2. Попросіть когось з учасників бути спостерігачем. Поясніть, що спостерігач має сидіти
поза колом та записувати історію, яка буде створюватись учасниками.
3. Поясніть решті учасників, що разом вони будуть створювати спільну історію. Для
цього вони використовуватимуть м’ячик.
4. Потім скажіть: "Це історія про Антона, молоду людину з Києва" та передайте м’яч
іншому учаснику та запропонуйте їм продовжити історію одним або двома реченнями,
і потім передати м’яч комусь іншому.
5. Продовжуйте так, поки історія не буде створена всіми разом.
6. Після 10 або 12 речень попросіть учасника\учасницю з м’ячем сказати :"Антон знає
Алі, чорношкірого хлопця з Африки, який також має свою історію", передати м’яч
комусь з інших учасників та попросіть їх продовжити розповідати історію Алі.
7. Закінчіть створення історій після 10 -15 хвилин.
Обговорення та оцінка.
Попросіть спостерігача прочитати нотатки, зроблені під час розповіді учасників. Потім
запитайте групу, що їм розповіли історії Антона і Алі про різні стилі життя, та продовжуйте,
коментуючи, як ці історії співвідносяться з картинками, які ми маємо про молодих людей з
Києва та Африки. Робіть нотатки про основні риси на фліп-чарті. Запитайте, звідки у
учасників взялись такі картинки. Чи всі мають такі самі уявлення про Україну та Африку?
Чому? Чому ні?
Поради ведучім
Найкраще, якщо історія створюватиметься спонтанно та у швидкому ритмі. В такому випадку
спостерігач може мати складнощі з нотуванням, проте можна обрати двох спостерігачів.
Важливо, щоб під час пояснення завдання учасники зрозуміли, що вони просто мають
створити колективну історію. Імена героїв історії мають вводити учасників в тему, яку ви
хочете дослідити. Таким чином, якщо ви хочете пропрацювати відносини між молодими
людьми з різним етнічним походженням, то підберіть імена, які традиційно пов'язують з
меншинами. Якщо ми хочемо попрацювати з картинками/уявленнями про чоловіків та жінок,
то можемо обрати чоловіче та жіноче імена.
Ця вправа може бути адаптована до будь-якої ситуації, де може проявлятись дискримінація,
створюючи сцену першим реченням, наприклад, "це історія Михайла, молодого
гомосексуаліста…", або "це історія Софійки, яка має фізичні вади…" та порівняйте цю історію
з історією ппредставника більшості.

Вчимося бути толерантними.Тренінговий курс для молоді

Посібник розроблено в рамках проекту „Молодь за взаєморозуміння та повагу до етнічної різноманітності”, що реалізується Донецьким молодіжним дебатним центром за підтримки Фонду сприяння демократії Посольства США в Україні

Категорія: Поради молодому спеціалісту | Додав: annapodus | Теги: Толерантність
Переглядів: 183 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2024 | uCoz