| Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
 | |  |
 |
У категорії матеріалів: 22 Показано матеріалів: 1-22 |
|
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Онлайн тести українською мовою
|
Тема: "Особиста цінність та безпека" для учнів 5-9 класів
|
Корисні посилання з профілактики домашнього насильства
|
Запобігання та протидія проявам насильства: діяльність закладів освіти. Навчально-методичний посібник
|
Інтерактивна вправа "Починаємо діяти" з посібника "Вчимося толерантності. Тренінговий курс для молоді"
|
Інтерактивна вправа "Як бути?" з посібника "Вчимося толерантності. Тренінговий курс для молоді"
|
Рольова гра "Дердіанці" з посібника "Вчимося толерантності. Тренінговий курс для молоді"
|
Рольова гра "В нашому під'їзді" з посібника "Вчимося толерантності. Тренінговий курс для молоді"
|
Рольова гра "Вгадайте, хто до нас на вечерю?" з посібника "Вчимося толерантності. Тренінговий курс для молоді"
|
Інтерактивна вправа "Європейський потяг" з посібника "Вчимося толерантності. Тренінговий курс для молоді"
|
Інтерактивна вправа "Кожна картинка розкаже історію" з посібника "Вчимося бути толерантними. Тренінговий курс для молоді"
|
Інтерактивна вправа з посібника "Вчимося бути толерантними.Тренінговий курс для молоді"
|
Інтерактивна вправа "Антон і Алі" для учнів старших класів з посібника "Вчимося бути толерантними. Тренінговий курс для молоді"
|
Розширена публікація про інклюзивне навчання та відео матеріали, що полегшать роботу психолога в школі та інших установах
|
Вправи на зниження агресивності та страхів дітей 6-7 років
|
Застосування методу "П'ять пальців" психологом на етапі рефлексії під час тренінгових занять або годин психолога
|
План онлайн-активностей для учнів початкових класів (12.05 - 29.05.2020)
|
Тиждень психології онлайн (20.04-24.04.2020) під час карантину
|
План онлайн-активностей для вчителів, батьків та учнів на період карантину (27.04-11.05.2020)
|
Допомога людині, яка перебуває в стані шоку, стресу чи травми
|
Мудрість в повсякденних контактах
|
|  |
 | |  |
|
|