| Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
 | |  |
 |
У розділі матеріалів: 70 Показано матеріалів: 1-50 |
Сторінки: 1 2 » |
План уроку, мультфільм "Як зрозуміти аутизм?" та методичний матеріал для педагогів можна завантажити безкоштовно, і тепер кожен вчитель України може самостійно провести заняття з інклюзії у себе в школі.
|
Рекомендації педагогам від команди Stop_sexтинг
|
Практичні матеріали антикорупційних уроків в рамках Всеукраїнської акції "16 днів проти насильства" до міжнародного дня боротьби з корупцією (Програма розвитку ООН в Україні та проект EdEra)
|
Фітнес для психічного здоров'я: пройдіть тест і перевірте, наскільки ви стресостійкі
|
Опитування проводиться з метою вивчення психологічного клімату в педагогічному колективі
|
Заняття для педагогів до Всесвітнього дня психічного здоров'я. Автор: Е.В. Аргунова, СШ № 13,
м. Шостка, Сумська обл
|
РОБОТА ПЕДАГОГІВ(-ИНЬ) ЗІ СВІДКАМИ. Матеріал з ліфлету "Як уберегти дитину від насильства? Рекомендації для педагогів" ГО «Ла Страда-Україна»
|
РОБОТА ПЕДАГОГА(-ИНІ) З КРИВДНИКАМИ. Матеріал з ліфлету "Як уберегти дитину від насильства? Рекомендації для педагогів" ГО «Ла Страда-Україна»
|
ПІД ЧАС СПІЛКУВАННЯ З ДИТИНОЮ НЕ МОЖНА РОБИТИ! Матеріал з ліфлету "Як уберегти дитину від насильства? Рекомендації для педагогів" ГО «Ла Страда-Україна»
|
ТИПОВИЙ АЛГОРИТМ ВЕДЕННЯ ДІАЛОГУ З ДИТИНОЮ, ЯКА ПОСТРАЖДАЛА ВІД НАСИЛЬСТВА. Матеріал з ліфлету "Як уберегти дитину від насильства? Рекомендації для педагогів" ГО «Ла Страда-Україна»
|
ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ (ВИТЯГ ЗУ «ПРО ОСВІТУ», СТ.53-55). Матеріал з ліфлету "Як уберегти дитину від насильства? Рекомендації для педагогів" ГО «Ла Страда-Україна»
|
Алгоритми реагування педагогічних працівників та перенаправлення дітей, постраждалих від насильства під час освітнього процесу в умовах дистанційного навчання
(згідно Наказу МОН України № 1047 від 02.10.2018 р.)
|
"Емоційне вигорання" автор Віктор Бойко (онлайн-опитування під час карантину)
|
На якій ви стадії прийняття вірусу COVID-19?
|
Тренінгове заняття для вчителів НУШ
|
Вправи для тренінгу "Булінг: причини та наслідки, міфи та факти" для класних керівників Великобурлуцького району
|
Роль учителя у формуванні психологічно безпечного середовища
|
Особливості роботи з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку в умовах ЗНЗ
|
Особливості організації та здійснення профілактичної роботи в закладах освіти в конфліктний та постконфліктний період
|
Особливості організації та здійснення профілактичної роботи в закладах освіти в конфліктний та постконфліктний період
|
Рекомендації психолога вчителю щодо організації навчально-виховного процесу в класі
|
Соціально-педагогічна робота з дітьми в період конфлікту: основні правила безпеки та допомога
|
Рекомендації класним керівникам щодо профілактики пост-травматичних стресових розладів у дітей в період конфлікту в Україні
|
Індивідуально-психологічні особливості дітей, які слід враховувати вчителю у період адаптації першокласників до умов навчання
|
Труднощі навчання і виховання першокласників
|
Педагогічний конфлікт: практика психологічної допомоги
|
Методичні рекомендації вчителям щодо подолання синдрому професійного вигорання
|
Як реагувати вчителю на неадекватну поведінку учнів
|
Методика векторного моделювання освітнього середовища В. Ясвіна
|
Методика діагностики стилю взаємодії суб'єктів менеджменту у вербальних показниках
|
Определение стрессоустойчивости и социальной адаптации
|
Визначення наявності стресу у педагогічних працівників
|
"Для мене бути здоровим означає ..."
|
Робота з дітьми, які мають проблеми в поведінці
|
Конфлікт. Стратегії подолання конфлікту. Типи конфліктних людей
|
Робота з дітьми, які потребують психологічної підтримки
|
Роль громадських організацій у діяльності з протидії торгівлі людьми
|
Взаємодія суб'єктів протидії торгівлі людьми
|
Правові аспекти заборони торгівлі людьми та порушень прав дітей
|
Основні напрями державної політики з протидії торгівлі людьми в Україні - профілактика, боротьба, допомога постраждалим
|
Вплив на розвиток дитини ситуації жорстокого поводження, експлуатації та насильства
|
Насильство та жорстоке поводження з дітьми
|
Комерційна сексуальна експлуатація дитини
|
Нормативно-правові основи регламентації праці неповнолітніх
|
Експлуатація праці дитини
|
Специфіка проблеми торгівлі дітьми
|
Трудова міграція в контексті світових міграційних процесів
|
«Зробимо Інтернет та комунікаційні технології безпечними для дітей» для фахівців (ІКТ як спосіб втягування дітей до ситуації торгівлі дітьми)
|
|  |
 | |  |
|
|